Glosateca

Recurs

Cantar versos improvisats a l’escola primària. A. Casals i M.Vilar

Comparteix aquest recurs
UAB. Educació

Cantar versos improvisats a l’escola primària: un exemple al voltant de la innovació didáctica com a experiència crítica

Albert Casals Ibáñez i Mercè Vilar Monmany.

Universitat Autònoma de Barcelona


Aquesta comunicació incideix en la relació entre innovació didàctica i el que Woods (1997) denomina experiències crítiques. En aquest marc, ens fixarem en la importància de les (in)seguretats dels mestres en els processos d’innovació i, en conseqüència, dels dissenys de formació i recerca associats. Per il·lustrar aquests constructes teòrics, ens fonamentarem en un projecte portat a terme des de les àrees de música i de llengua.

Casals, A. & Vilar, M. (2010). Cantar versos improvisats al’escola primària: un exemple al voltant de la innovació didáctica com a experiència crítica. Comunicació presentada al CiDd: II Congrés Internacional de Didàctiques. Girona, febrer 2010. Consultable a: http://hdl.handle.net/10256/2704

Enllaços a recursos externs